Jotta meidän asiakkailla on turvallinen ja kätevä maksupalvelu, teimme yhteistyötä kolmannen osapuolen maksupalvelun Paytrailin kanssa. Me otamme vastaan pankkikortteja, luottokortteja ja verkkopankkisiirtoja Paytrailin kautta.
Jotta meidän asiakkailla on turvallinen ja kätevä maksupalvelu, teimme yhteistyötä kolmannen osapuolen maksupalvelun Paytrailin kanssa. Me otamme vastaan pankkikortteja, luottokortteja ja verkkopankkisiirtoja Paytrailin kautta.
Kyllä. Jotta sinulla on parempi ja mukavampi ostokokemus, asiakkaiden on rekisteröitävä tili tehdäkseen ostoksia. Samaan aikaan olemme erittäin huolissamme asiakkaidemme tietoturvasta, kaikki asiakkaiden tiedot on suojattu tietosuojakäytännöllämme (linkki).
Kun tilaus on maksettu, sitä ei pysty enää muokkaamaan. Jos haluat lisää tuotteita, tee uusi tilaus.
Voit peruuttaa tilauksen, jos sitä ei ole vielä lähetetty. Ota yhteyttä meidän verkkokauppamme asiakaspalveluun peruutuksissa. Hyvitämme sinulle takaisin Paytrailin kautta mahdollisimman pian.
Valitettavasti opiskelija-alennukset, Jiahen jäsenkortit ja Jiahe J-plus -jäsenen alennukset eivät sovellu verkkokauppaamme.
Toimituskulut riippuvat toimituspaikasta ja toimitustavasta. Tarkemmat tiedot löydät verkkokaupan toimitustiedoista (linkki).
Tällä hetkellä toimitamme vain Suomeen ja Viroon.
Jos pakettisi lähettää Posti, seurantanumeron lähettää sinulle Posti.
Ei, hygieenisista syistä pakaste- ja tuoretuotteita voidaan toimittaa vain Cabbie kotiin kuljetus.
Meillä ei ole oikeutta valita sinun noutopaikkaa. Paketit voidaan lähettää eri noutopisteisiin pakettien määrän mukaan. Jos sinulla on mitään kysyttävää noutopisteistä, ota yhteyttä Postin asiakaspalveluun.
Kun olemme vastaanottaneet maksun, meillä kestää yleensä 1-2 työpäivää tilauksen käsittelemiseen. Kotiinkuljetustilauksille, jotka sijaitsevat Helsingissä, Espoossa, Vantaalla ja Kauniaisessa, toimitamme joka arkipäivä. Postin toimitustilauksissa paketti voi kestää enemmän.
Me emme hyväksy palautus- tai vaihtopyyntöjä, ellei se johdu laatuongelmista (esim. vanhentunut, rikki jne.).
Voit ottaa heti yhteyttä asiakaspalveluumme (jiahe.asiakaspalvelu@gmail.com). Asian nopeaa seurantaa varten anna meille seuraavat tiedot:
On tärkeää antaa meille yllä olevat tiedot, jotta voimme käsitellä valituksesi nopeasti.
Voit ottaa heti yhteyttä asiakaspalveluumme (jiahe.asiakaspalvelu@gmail.com). Asian nopeaa seurantaa varten anna meille seuraavat tiedot:
On tärkeää antaa meille yllä olevat tiedot, jotta voimme käsitellä valituksesi nopeasti.
(Pakasteiden osalta sulatus toimituksen aikana ei lasketa vahingoksi.)
Ei, voimme palauttaa vain Paytrailin kautta.
Paytrailin maksupalautus voi kestää 1-2 viikkoa. Jos et saa hyvitystäsi kahden viikon kuluessa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.